1 Ağustos 2016 Pazartesi

Başlarken...

Uzunca bir süredir bir blog oluşturmaya ve gördüklerimi, yaşadıklarımı, düşüncelerimi paylaşmaya niyetliydim... Sonra o gün geldi ve bir heves ilk yazımın taslağını oluşturdum. Yaz tatilinde yaptığım bir bisiklet turundan bahsedecektim. Ancak bir sorun vardı: Benim henüz bir blog sayfam yoktu. blogger.com sayfasına girip yeni bir tane oluşturmaya koyuldum. Ve işte o her zamanki temel sorun karşıma çıktı... Blog'umun "ismi" ne olacaktı? Saatlerce düşündükten sonra aklıma ilk yazımda başrolü oynayan bisikletim geldi ve blog'umun ismini böylece belirlemiş oldum. 

Tabii ki ileride paylaşacağım her yazım bisikletle, bisikletçilikle ilgili olmayabilir. Ancak, her yazımda bisikletçiliğin özünde var olan özgürlük ruhunu, başarma azmini, doğa sevgisini ve sportif yaşam felsefesini dahil etmeye çalışacağım.

Umarım sizler de takip eder ve beğenirsiniz... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder